annajohannanilsson

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 27 februari 2011 18:03

Lys som den stjärna du är ! 

idag är det 1 år sen du lämnade våran jord. :(

tänker mycket på dig, Du finns i mitt hjärta föralltid. 

Av Anna-Johanna Nilsson - 27 februari 2011 17:54

Hejsan bloggen, dålig uppdatering. sorry.


Min dag: 
träffade Bästavännen Sabina.

så stack vi och åkte skridskor sen kom Wiktor (L) och Kabbe och åkte, skämmde ut mitt liv för Wiktor.. RAMLADE HELA TIDEN..

Sen så gick vi 4 och spelade pingpong.

Jag och Sabina ägde ut Kabbe och Wiktor ;))

Sen så kom Wiktors tränare och frågade om Wigge ville spela match med dom som är ett år yngre och det ville han, och sen var Kabbe för bra för att spela med dom.. :)

SÅ kollade vi när dom spelade, Trelleborg mot Malmö.

Malmö vann, dom ägde ut trelle.

Nu sitter jag här och äter kalddkaka och chattar med Kompisar.

Imorgon är det skola och det gillas inte :(




Jag kommer därför att uppdatera när jag har tid denna veckan Måndag till torsdag kommer det antagligen mella 1-2 inlägg per dag.

Sen på helgen kommer det fler, det är inte lett att blogga när det är skolan, träning och läxor och KOMPISAR som gäller ;))

Men jag försöker.



Missa inte SOLSIDAN och WALLANDER ikväll.

Solsidan: 20.00

Wallander* : 21.00

På tv 4.



Men ni får ha det bäst. PUSS!



Ps: Jag älskar min pojkvän Wiktor MEST !!!!!!!!!!! (L) 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards