annajohannanilsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 30 januari 2011 10:58

Hejsan bloggen. 

Jag vet att det har varigt lite dålig uppdatering.. men det kommer att bli ändringar på det!! :)

Jag har liksom inte haft tid att blogga i helgen. 


Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. men om det inte händer någonting så blir det att följa med familjen bort och heja på min bror när han ska spela hockey match mot pantern ( MALMÖ TROR JAG ) 

Nu ska jag leta upp någon bra musik sen ska jag fixa till mig lite. 


Men ni får ha det bäst PUSS!! :D

Av Anna-Johanna Nilsson - 27 januari 2011 18:22

Hejsan bloggen . Jag vet att jag inte har hunnit att uppdatera idag, men jag har  haft fullt upp hela dagen. Gick till skolan 8 och kom hem klockan 16.30 :( 

Min dag har varigt bra iaf. :)


Nu kallar en lång och varm dusch på mig. men ni får ha det bäst HEJDÅ!! :D

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 januari 2011 17:01

FÖRSÖKER tänka på någonting annat.. men det ända som kommer upp i huvudet är du.. jag fäller mina tårar för dig mina tankar går för dig, KRYA PÅ DIG och du klarar av det!!!!!!! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 januari 2011 12:13

hej svejs!! här kommer det ett snabbt mobil inlägg. som ni säkert har set så har jag börjat med dagens blogg. jag skulle bli väldigt glad om ni var med i den!:) nu sitter jag i köket och pluggar lite -.- har precis duschat nästan :) de går inte att lägga in bilder :( det suger verkligen!!!:( men i får ha det bäst så hörs vi mer sen PUSS !!:)

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 januari 2011 11:07

  

Dagens blogg, anmäl dig NU!!!

Jag drar 3 vinnare när dagen är slut eller imorgon det bror helt och hållet på hur många som anmäler sig. Ha det bra PUSS!! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 januari 2011 09:55

Hejsan bloggen, snabbt inlägg.

Jag vaknade ungefär halv 9 idag. Jag ska inte till skolan idag heller jätte förkyld och jätte ont i halsen och huvudet! ;(

Imorgon vill jag verkligen till skolan. Jag HATAR skolan men jag saknar alla mina underbara vänner. Eftersom att jag har varigt hemma i en vecka från skolan så har jag ganska så mycket att ta igen. och om jag ska till skolan imorgon så kanske jag får göra lite läxor idag, bland annat, läsa 30 sidor, svenska ord, plugga till NO provet och allt annat jag har missat. Nu ska jag gå och ta mig en lång och varm dusch sen villa lite och sen plugga-.-!! 


Tittar ut genom fönstret och ser att det snöar.. det lägger sig på marken!!

NU VILL JAG HA SOMMAR!!! :)


Men ni får ha det bra så hörs vi mer senare idag. PUSS!!:)

Av Anna-Johanna Nilsson - 25 januari 2011 14:49

Hejsan bloggen, Nu har Annna-Johanna Varigt duktig, jag har städat hela rummet och jag har även pluggat NO!! :D

Nu ska jag gå ner och ta någonting att äta för jag har inte ätigt någonting på hela dagen typ, sen får jag ta på mig några kläder och sen ska jag till doktorn :)


Ha det bra PUSS! :D



ps: Jag saknar skolan!! 



Av Anna-Johanna Nilsson - 25 januari 2011 14:01

Hej. Jag har bara en fråga som jag måste få skriva här. 

VARFÖR hindrar ALLTID facebook en från att göra läxorna? :O 

Så jävla jobbigt!!!  haha^^



Ha det PUSS :*

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Skapa flashcards