annajohannanilsson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 14 februari 2011 16:18

Hejsan Bloggen.

sitter här just nu och lyssnar på musik och sitter vid facebook :)

Blev precis klar med spanskan. Har spansk prov om typ 3 veckor. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag tycker att det är JÄTTE jobbigt. Satt precis och skrev detta inlägget. Fick JÄTTE ont i handen . 



Jaja skit samma. Men ni får ha det bäst så skriver jag mer sen eller imorgon


 PUSSSS!!! :)


  

En gammal bild på mig och min bästavän Julia (L)

   Hittade även en lite gammal bild på min fina klasss. :) 



Av Anna-Johanna Nilsson - 14 februari 2011 15:59

Glad alla hjärtans dag alla mina fina bloggläsare.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni får förlåta för dålig uppdatering i helg. Har inte haft så mycket tid att blogga.

Skolan idag var DRYYYYGGG!!

Nu ska jag strax äta och sen sticker jag till träning :) 



Men ni får ha det bäst PUSSS!! (L)

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards