annajohannanilsson

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 6 februari 2011 17:34

Hejsan alla söta (aa´ 

Idag så har jag varit i Malmö =)

Handlade inte så jätte mycket men en ny tränings väska som jag ska ha på gympan i skolan och när jag tränar på friitiden ;) ( för er som anteknar)^^



Nu ska jag göra lite svenska och lyssna på musik :)

sen så blir det Solsidan och Wahlander ** 



Men ni får ha det bäst så hörs vi mer sen eller imorgon :) puss!! (L)


   Fotograf: Jag

Kamera: NikonD3000

Av Anna-Johanna Nilsson - 6 februari 2011 16:32


jag ler för mig själv när jag hör ditt namn,
jag blir så lycklig när jag är i din famn,
när jag hör din röst då vet jag att du är den rätta,
att ha dig långt borta är det som smärtar..

det här är äkta kärlek, utan något slut.
jag älskar dig baby, hela livet ut.

  

DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG, LOVEU!!   


Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards