annajohannanilsson

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 7 februari 2011 15:48

hejsan svejsan alla söta bloggläsare (aaa´

Har precis byttat om till lite tränings kläder för sennare ska jag iväg på träning :)

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. 

Skolan var chill hände typ ingenting... Först så hade vi SPANSKA och det var lika roligt som alltid x) sen hade vi svenska såååå drygt-.-

sen SO, jag hatar So men nu håller vi på med tiater så nu är det ganska så roligt ;))

sen slöjd och skolansval och sen avslutade vi med ENG!! :) CHILL DAG!! :)(Y)


Nu ska jag svara på lite komentarer sen äta och sen bär det av till ZUMBAN ;) 

Men ni får ha det bäst så hörs vi PUSS!!!!! :)


   JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA :))(L)

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards