annajohannanilsson

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 19 februari 2011 20:43

   Lidder av bildbrist :P

Sitter och kollar på olika fina bloggar och fotobloggar.

Mycket fina får jag säga.

Kommer besöka vissa dagligen :)

Bara det jag ville. PUSS!! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 19 februari 2011 18:47

Hejsan bloggen.

Har inte hunigt att uppdatera idag !

Började dagen med att stiga upp 7 för att duscha sen så satte vi oss för att äta frukost och sen stack vi till Lund för att kolla på min brors match.

(det gick inte bra för dom om ni vill veta !! ^^)

Sen kom vi hem straxs efter 13.00 och då stack jag till södan och var där med Emilia,Vincent och Balder :)

Sen så åkte jag skridskor, ramlade en gång men den gången trudde jag att jag skulle döööö.. slog i det knäet jag har jätte ont i.. Kan kanske komma en bild på hur mitt knä ser ut sen. tror att det är en blödning inuti eller något. ^^

nu kallar En VARM och Lång dusch på mig, och sen tven och mys med familjen. 

Men jag kanske uppdaterar mer sennare eller när jag har duschat.

Men ni får ha det bäst så härs vi. Puss!!

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards