annajohannanilsson

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 21 februari 2011 20:50

hejsan bloggen. idag har det inte varigt så bra uppdatering:/ men jag Har varigt med Sabina och Julia vi har bland annat åkt skridskor.kanske inte blir så jätte bra uppdatering imorgon heller..,ska kolla på handboll hela dagen. så det blir att gå upp med tuppen ungefär klockan halv 7 :)nu ska jag kolla på tv och sen sova. men ni får ha det bäst så ska jag försöka att skriva imorgon innan jag sticker och kollar på handboll :) PUSS

Av Anna-Johanna Nilsson - 21 februari 2011 07:44

Hejsan bloggen.

Uppe tidigt idag också.. 

Idag ska jag tillbringa min dag med att åka upp till mormor och morfar och äta där och sen ska jag umgås med min Fin Fina vän :)

Igår så fotograferade jag och frida som ni vet om ni läser min blogg ?:D

Sitter och kollar på dom bilderna och hade tänkt mig att göra en liten header kanske av bildern.

En bild säger mer än tusen ord!♥

Nu ska jag sätta mig och äta en ostbulle och dricka någonting gott.

Men ni får ha det bäst så uppdaterar jag när jag hinner. Puss! :)♥

  

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards