annajohannanilsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 31 mars 2011 17:51

Ä N T L I G E N ! ! ! !

----------------------------------------------------------------------------------

Som ni ser så är jag GLAD ! :)

När jag kollade brevlådan så låg detta skalet där och sen när mamma kom hem så hade hon en ny väska med sig hem till mig eftersom att jag har drat i sönder alla dragkedjor på dom andra !  ^^ ***

( Vet inte hur det stavas ) 


Sen när mamma kommer så ska vi beställa hem clip-on ! :)

JIPPY

..................................................
.............................

Nu ska jag inte underhålla er mer

  för jag måste plugga och dessutom så måste jag skypa så seees ! :)


PUSS ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 31 mars 2011 16:15

Jag hade bara tänkt att berätta för er att jag äntligen har hittat det rätta clip-on setet.

så ikväll så blir det till att beställa hem  det ! :)


JIPPPPPY :DDDD


Det kan ta mellan 3-5 jobbedagar innan det kommer och under svåra tider kan det ta 14dagar för er som vill veta ;) MEN JAG VILL HA DET NU !!!!! :)



PUSS !!  

Av Anna-Johanna Nilsson - 31 mars 2011 15:44

Hejsan bloggen.

Nu har jag pluggat typ 20 timmar känns det som men nää .

Men LÄNGE i alla fall.


Nu sitter allting tills imorgon så nu ska jag bara kolla igenom det ikväll och lite imorgon bitti.

Sen blir det prov, pizza och film i skolan imorgon ! (Y)


Aja , kommer lägga in dagens bild sen men jag säger inte på vad .. men jag blev glad när det äntligen kom..
Dom som följer bloggen vet ;)



Ha det bra

PUSS ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 31 mars 2011 07:45

Nu sticker jag 

och möter

Frida sen

sticker vi 

till skolan och

börjar med

SPANSKA ! :D 

PUSS ! :)

Av Anna-Johanna Nilsson - 30 mars 2011 16:23

Detta är dagens bild om ni undrar varför det är en sån bild på mitt KORTA hår så är det för att jag ska köppa hårförlägning nästa månad ! :)


Ha de PUSS !  

Av Anna-Johanna Nilsson - 30 mars 2011 14:40

  En bild på mig och min älskade Kanin, mobba INTE bilden ! :)




hejsan bloggen, kom hem från skolan för ett tag sen men då pluggade jag ! 

Slutade tidigt idag sååå skönt.

Nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste verkligen plugga nu.


Ikväll så sticker jag och några kompisar på tjejkvällen på valen, för er som vill veta så kommer Eric Saade att sjunga :)



Men Ha det bäst PUSS ! 



ps: Hinner kanske inte lägga in dagens bild ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 30 mars 2011 08:02

  Hejsan bloggen.

För en gångs skull så hinner jag blogga ! :)

Snart sticker jag till skolan och slutar 13.40 sen ska jag hem och plugga och sen ikväll sticker jag och Julia och KANSKE Pau till stan och kollar på Eric Saade ! :)


Men nu måste jag skynda mig börjar om 20 minuter ! :)


PUSS !

Av Anna-Johanna Nilsson - 29 mars 2011 18:54

  Du betyder allt.

Det är du som gör min dag ! 

Allting blir bra, bara jag gör det med dig. 

 ♥

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards