annajohannanilsson

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 9 februari 2011 16:01

du får mig känna mig levande.




jag hoppar framför tåget för dig,




jag dör för dig babe !




jag gör vad som helst för dig.




du är så underbar.




du blir bara finare och finare för varje gång jag ser dig.




låt mig hålla om dig,




känna ditt hjärta slå.




leva livet ut,




bara vi två.




babe, se på mig .




jag vill ha dig,




här hos mig.




inte bara ditt utseende, ditt underbara leende,




du är helt perfekt hela du !



Jag Älskar Dig!!


   GUUUUD VAD MAN KAN BLI SUR NÄR DU ÄR SÅÅÅÅ SÖT OCH SÅ VILL DU INTE VARA MED PÅ BILDEN ÄLSKLING?? :S 


Jag Älskar Dig Mest (L)(L)(L)



Av Anna-Johanna Nilsson - 9 februari 2011 15:24

Hejsan bloggen. Som ni säkert ser så har jag gjort lite ändringar på bloggen.. INTE ALLS NÖJD! :/ 

så deta är bara tillfällig header tills jag har gjort klart den andra...



NU sitter jag på facebook och lyssnar på musiik på höööög volym ;)


Ni får ha det bäst PUSS!! :) (L)(L)

Av Anna-Johanna Nilsson - 9 februari 2011 15:24

Hejsan bloggen. Som ni säkert ser så har jag gjort lite ändringar på bloggen.. INTE ALLS NÖJD! :/ 

så deta är bara tillfällig header tills jag har gjort klart den andra...



NU sitter jag på facebook och lyssnar på musiik på höööög volym ;)


Ni får ha det bäst PUSS!! :) (L)(L)

Av Anna-Johanna Nilsson - 9 februari 2011 14:19

Hejsan bloggen.

Jag satt precis och kollade på lite bloggar och fick lite insperation av hur min ska se ut.

Så nu ska jag planera och göra en ny design och header !! 

Har precis ätigt och komit hem från skolan. 

Har lite ont i huvudet med och har ont i halsen också!:/

Nu ska jag fixa bilder och tänka ut hur min header så se ut :)


Ni får ha det BÄST så hörs vi mer sen PUSS på er alla sötnosar! :*

Av Anna-Johanna Nilsson - 9 februari 2011 07:55

Godmorgon bloggen.

Nu är klockan strax 08.00 så det börjar bli tid att gå till skolan-.-

Kort dag iaf.. Slutar 13.40 idag så det kan man KANSKE leva med ;)

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra men jag tror att jag ska umgås med någon rolig  människa ;) Det ska bli roligt och se hur många vi är i klassen idag igår fattades typ 10st -.-


Men nu måste jag gå och ta ut min cykel ur förådet och cykla och möta Johanna, så jag har inte tid att skriva mer till er vi hörs PUSS

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards