annajohannanilsson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 18:32

Hejsan bloggen.

Sitter framför datorn nu, har precis duschat.

Mobilen plingar hela tiden av sms, LITE störigt.. :)

Nu ska jag sätta på bra musik och svara på sms. Men ni får ha det bäst PUSSS!! :)<3

   Bilden är på mig och min fina pyamas tröja som det står intersport på  :) 

PUSS:*

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 15:17

  


   Livet är för kort för att leva seriöst..

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 14:28

Snabbt inlägg.

Jag skulle bara berätta att nu ska jag ta lite  bilder,

Lägger nog in dom är på bloggen sen.

Fast jag har ETT problem.. 

Jag vet INTE vad jag ska fota.

Får se vad det blir.

PUSS!!!

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 14:02

Hejsan hoppsan alla söta.

Idag har jag gjort 10000inlägg känns det som xd

Fast jag har typ bara gjort 5styckna eller någonting sånt..

haha :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och spelar MEGA JUMP.. Det går INTE så bra!! ;(


Nu ska jag äta lite för det har jag inte gjort sen i morsse. 

Skriver MEEEER sen PUSS! :) (L)

  

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 13:38

Om ni ska komentera snälla skriv vem ni är eller smeknamn. 

Jag HATAR att få komentarer från anonyma personer ! ! :/


Tack :)

PUSS:*

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 13:05

Hejsan bloggen. Nu har jag tittat klart på filmen :)

Den var Jätte bra. Rekomenderar den.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på andras bloggar. 

Ni får ha det bäst så hörs vi puss! :)<3


   Jag Vill Ha somma och SOMMAR LOV!! :)<3

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 11:18








Hejsan bloggen. 

ursekta bilden.. inget smink eller någonting.

WEBBBILD!!

startade precis denna filmen, den heter HOTET!!

Den börjar bra iaf.. 

jag vet än så länge att han har två val...

FÖRRÅDA SITT LAND ELLER OFFRA SIN FAMILJ...


Men ni får ha det bäst skriver mer när filmen är slut så om 1-2 timmar kanske.. Puss!! :D

Av Anna-Johanna Nilsson - 10 februari 2011 10:33

Hejsan bloggen. 

ville bara berätta att jag lever :)

Nu sitter jag och spela Mega Jump!! :) 

fast inte länge till.. batteriet håller på att döööö så jag måste ladda den. 

Skriver mer sen PUSS!!! 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards