annajohannanilsson

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 12 februari 2011 19:06

Hejsan bloggen,

satt precis och skulle radera lite bilder från datorn då hittar jag JÄTTE gammla sommar bilder ;)

när jag ser dom så saknar jag verkligen sommaren och Mallorca :)

Jag lägger in lite bilder från sommaren nu, PUSS!!!:)


  

Mallorca(L)

   Mallorca(L)

   Stranden i mossby! (L) *

   Mallorca (L)

  

Mallorca(L)

  

sommaren är VERKLIGEN Välkommen nu!!!!!!!!!!!!!



(L)

Av Anna-Johanna Nilsson - 12 februari 2011 17:43

Hejsan hoppsan alla söta. 

Idag har jag inte hunigt att uppdatera så mycket,

först så kollade jag när min bror spelade is hockey match, sen åkte jag och min familj till Malmö, handlade lite roliga sakor där (Kanske kommer bilder Sen)

Sen när vi kom hem så passade jag på att spela lite bandy med min bror eftersom att solen skiner över Skåne idag (Y)

När vi inte pallade spela mer så stack vi till södan och åkte skridskor. :)

TOPPEN DAG!!!

sen ikväll så ska jag KANSKe träffa Johanna annars så blir det att myssa med familjen :)


Nu ska jag äta för jag har inte ätigt mer än frukost och en mjukglass på IKEA !! :D



Men ni får ha det bäst, hörs sen PUSS!!

   Gammal bild!!!!

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards