annajohannanilsson

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 23 februari 2011 11:03

hejsan bloggen.

Nu har jag fixat mig och ska strax städa på mitt rum hade jag tänkt. :)

eller iaf plocka undan kläder från golvet och lägga tvätt i tvätt korgen och sånt skit 

-.-

Men nu ska jag lyssna på musik på högsta volym. + väggen håller på att ramla för att Erik kör skateboard, -.- haha^^


Men ni får ha det bäst, Puss :)


  

hihi, en liten bild på hur jag ser ut idag.. man ser inte mycke men skit i det ;))<3

Av Anna-Johanna Nilsson - 23 februari 2011 07:41

Godmorgon bloggen.

Igår var det inte så bra uppdatering.:/ SORRY

Men jag var på södan redan klockan 9 och kollade på handboll.

Dom spelade riktigt bra och Liljeborg van hela :) Grattis till dom.

Sen på kvällen så var jag med den bästa. Min Älskling. vi kollade på hockey, fast vi skulle spela pinngis ;)

LoveU   

Nu idag så ska jag och Min bror ta bussen när till stan klockan halv 3 tror jag.

Då ska vi träffa upp mamma och hennes kompis Lotta och hennes gulliga flicka Lovisa :)

Kollar man ut genom fönstret så ser man att marken är täckt av snö,

och att det snöar ute nu!!

Pallar inte gå så långt för att åka bussen, hoppas att den stannar där den brukar stanna annars så blir jag suuuurrr .. 

Nu börjar min mage att kurra så jag kanske ska gå och fixa lite frukost till mig och Erik? :D

Ja det gör jag nog.

Men ni får ha det bäst så uppdaterar jag sennare, PUSS♥

   Wiktor.

Jag älskar dig supper mycket.

Du betyder mest och kommer alltid att göra. 

LoveU 

PUSS  

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards