annajohannanilsson

Alla inlägg den 16 februari 2011

(L)

Av Anna-Johanna Nilsson - 16 februari 2011 18:13

Du är en av miljoner och jag träffade dig, att jag träffade dig betyder mest. Jag Älskar Dig  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Av Anna-Johanna Nilsson - 16 februari 2011 17:49

Dag 1 – Presentera dig själv
Dag 2 - Min önskelista
Dag 3 - Vad är kärlek.
.Dag 4 – Det här åt jag idagresentera mig själv
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 –  Något jag brukar göra på måndagar
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min soffa
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
Dag 30 – Såhär vill jag dö.



Ska jag börja med när jag kommer  hem :D


Peace så länge!

Av Anna-Johanna Nilsson - 16 februari 2011 17:38

Hejsan bloggen.

Nu ska jag strax sticka och dansa ZUUMBA :)

DET ÄR SÅ ROLIGT, G I L L A !! (Y)

Nu har jag ätigt och ska bytta om. :)

Kanske kommer ett inlägg till precis innan jag sticker ditt, får se =))

Men ni får ha det BÄST så skriver jag när jag hinner :)

Ps. Imorgon har jag STOP DAG i skolan :) G I L L A ^^



PUSS♥♥♥


  

SYND AtT  Du AlDrig KollAr In I KamEran !!!!!!!!!!!!!!!

Av Anna-Johanna Nilsson - 16 februari 2011 14:55

Hejsan bloggen. 

Skolan idag var drygggg men sån tur va så slutade vi tidigt idag :)

Nu ska jag baka ett bröd med Isabella för att vi ska ha egypten arbete (REDOVISNING) på fredag.

Nu ska vi köra och köppa ingridienserna. 

Men ni får ha det bäst så slänger jag in ett inlägg innan jag sticker till träningen ikväll. 

Puss!!: D

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards