annajohannanilsson

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 25 februari 2011 16:57

  

R.I.P 

Min fina fisk, har dött. :(

Den 24 februari lämnade du våran jord. 

Du är den bästa fisken bobbo. 

Tack för denna tiden.

Av Anna-Johanna Nilsson - 25 februari 2011 07:47

Godmorgon alla söta, hoppas att ni har sovigt gott ? 
Igår när jag skrev mitt sista inlägg, så lovade jag att jag skulle berätta om min dag men eftersom att jag inte hann det då, så tänkte jag göra det nu!

Dagen började med att allting blev ändrat. Dagen skulle se ut så att jag skulle ner i stan och sen på bio med kompisar.

Men det blev att jag och Julia åkte skridskor. När vi åker så kommer Julia E och Isi, efter vi hade åkt skridskor och rammalt typ 1000000 gånger, så gick vi ut och satte oss på dom stolarna som är  utanför ishallen på södan (för att vara exakt.)

Där hade vi JÄTTE roligt alla 4 vi skrattade åt Julia E så att vi fick ont i magen.

Sen när vi suttigt där i typ några timmar, så gick alla hem till sig, och sen på kvällen så träffade jag Julia igen, vi kollade på Wiktors träning i hockey.

Och sen stack vi hem. Sen när jag kom hem så fick Erik damp på mig, så han jaggade mig i hela huset så jag fick låsa in mig på toan för att överleva ^^ xD

Sen så kollade jag på film och sen så nu sitter jag här :))

Det var allt jag hade att bjuda på   


 Men ni får ha det bäst, så hörs vi mer sen PUSS! ♥

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards