annajohannanilsson

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 29 mars 2011 18:54

  Du betyder allt.

Det är du som gör min dag ! 

Allting blir bra, bara jag gör det med dig. 

 ♥

Av Anna-Johanna Nilsson - 29 mars 2011 18:50

  Dagens bild blir en bild på mig och min älskling Wiktor ! 

Denna bilden valde jag för att jag saknar Wigge sjukt mycket !!!!!!!!:(

Av Anna-Johanna Nilsson - 29 mars 2011 18:33

  hehe.. Detta är dagens shopping, inte så mycket men kom inte hem tomhänt i alla fall ! !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejsan bloggen. 

Kom nästan precis hem från en dag i stan sååå roligt vi hade det Frida, Megan och Cecce .

Gissa vad vi gjorde på ungdomsmotagningen ? ;D

haha^^


Nu så hade jag tänkt att plugga på lite So eftersom att vi har so-prov på fredag.. men får se hur det blir med det.. ;)

Kanske får plugga lite sennare istället ! :)


aja nu ska jag inte underhålla er mer men ni får ha det bääst 

PUSS ! 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards