annajohannanilsson

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 2 mars 2011 21:24

heej det är sabina filipovska jag är anna-johannas bästavän <3


jag och anna-johanna har kännt varandra sen länge och jag älskar henne jätte mycket hon är min bästavän och kommer alltid att vara.


hon är en äkta vän man kan lita påå och en som står för vad hon säger,

varje gång jag tänker på ett minne vi har gjort såå ler jag för att hon

gör mina dagar underbara  älskar dig<3<3


i dag har jag inte gjort så mycket för jag har varit sjuk men en sak

har jag också gjort det är att jag har snackat med anna-johannai en timme typ


       puss sabina <3   älskar dig bästavän (L)  


Av Anna-Johanna Nilsson - 2 mars 2011 16:19

Hejsan bloggen. 

Hittade lite gamla bilder så jag började redigera dom och nu är jag klar, laddar upp dom nu så ni kan få se dom. PUSS! 

              

Av Anna-Johanna Nilsson - 2 mars 2011 14:50

Hejsan, Jag är så jä*******la sur nu alltså.

Satte mig precis vid datorn för att kolla på anndras bloggen, ( Mina favoritbloggar.)

Men tror ni att det går ? Svar: NEEEJ!!

Jag har testat ungefär 20 st OLIKA bloggar, men ingen av dom fungerar.

så JÄKLA sur..

----------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt men jag var bara tvungen att skriva det, för när sånt händer så blir jag såååå sur och så jä********la för bannad..*


Idag har jag kollat på 4 styckna Wallander filmer, jag har haft sååå tråkigt så det fick bli så.



NU ska jag försöka att komma in på mina favvo bloggar igen, går det inte nu så vet jag inte vad jag gör..


Men ni får ha det bäst, PUSS! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 2 mars 2011 09:30

Hejsan bloggen.

Jag är hemma från skolan idag också, jätte förkyld och känner mig helt konstig (Sjuk)

Så idag ska jag tillbringa min dag till att kolla på film och lite sånt.

Men ni får ha det bäst så kommer det inlägg sennare idag, när jag pallar. :)

Puss ! 


  

Suddig bild.

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards