annajohannanilsson

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 mars 2011 19:21

Hejsan bloggen.

Sitter hemma denna fina fredag kväll..

Det är någånting som inte stämmer.

min bästavän är inte brevid mig och det är hon varje fredag ! :(

Hoppas att det blir nästa fredag istället då.. :)


imorgon skulle jag åkt till Höllviken, men jag vet inte hur det blir med det eftersom att jag har varit sjuk sen i tisdes :(


Bara så ni vet så har jag startat en fotoblogg nu också.

http://nilssonsbilder.devote.se


Där hittar ni den. men på den lägger jag bara in bilder :)



Ha det bra Puss! :D

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 mars 2011 15:19

Hejsan hoppsan bloggen.

Jag vet inte vad jag ska skriva om,

det problemet har jag alltid...


Det brukar vara att man skriver om hur dagen har varit och sånt men det är inte så roligt längre..

Om ni vill ha min blogg kvar så tycker jag att ni komenterar någonting jag kan skriva om eller så.


Men jag kanske kommer lägga in mer:

Bilder

Musik

Kläder och smink


............................


HJÄLP MIG SNÄLLLLLLAA ! :D


Jag brukar inte få komentarer men nu vill jag ha det.. :)


PUSs! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 mars 2011 12:46

   Jag Älskar dig min bästavän.

Jag tyckr inte att jag behöver skriva för denna bilden säger mer än 10000000 ord.

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 mars 2011 12:01

Hejsan bloggen, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg. 

Jag har absolut INGENTING att göra..

Men jag ska fixa bilder eller något.


Men ni får ha det bäst, PUSS! 

   Flipp bild..

IGGA BILDEN ÄR DU SNÄLL !:DD

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 mars 2011 08:21

Hejsan alla söta.

Idag är det fredag som ni kanske redan viste.

På fredagar brukar jag vara jätte glad för att då kan man göra precis vad man vill efter skolan också..

Men inte idag, för jag är hemma från skolan idag också för att jag inte mår bra.

Så idag händer det inte så mycket. typ bara att ta det lugnt och kolla på filmer och sånt.


Men ni får ha det bäst. PUSS! 


Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards