annajohannanilsson

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 21 mars 2011 16:00

  hej alla det är sabina som gäst bloggar jag vill bara säga att jag älskar anna-johanna mest.



             i dag har jag haft studieda;)  jaja sen blir det skola hla vecka sen på fredag ska jag umgås med denna sötnosen som har denna bloggen och på lördag ska jag också umgås med henne och på söndag såå det blir en hel helg meed henne men det ska bli skit kul  jag älskar min bästavän mest <3<3 puss på henne :*

Av Anna-Johanna Nilsson - 21 mars 2011 08:15

Hejsan bloggen.

Skriver ett snabbt inlägg för det hinner jag idag.

Nu ska jag strax sticka och möta Julia och sen drar vi till skolan, jag tror att vi har spanska nu och jag hoppas på det också..

Efter skolan så ska jag hem och städa för vi ska ha kalas för Erik till helgen.

Stor pojke nu ! ^^


Men nu måste jag sticka så ha det bäst så uppdaterar jag när jag kommer hem eller innan zumban idag ! :)



PUSS! 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards