annajohannanilsson

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 12 mars 2011 18:46

Hejsan bloggen.

Idag skulle jag träffat Emelie älsklingen Nilsson.

Men det blev ändrade planer eftersom att jag inte har körkort och kan köra till henne själv. :(

Men det MÅSTE bli snart detta är 2 gången det inte blir av :/

Men min dag räddades av Sabina bästavän.

Hon kom till mig och så skulle vi ut och fota lite. 

Men det blev att vi tog oss en riktigt lång runda och fotograferade JÄTTE mycket.

Bilder kommer upp sennare eller imorgon.

Nu ska jag bara ta det lungt och kolla på tv ikväll, Hampus och Linus KANSKE kommer. Vem vet ;)

Sabina det är bara du som vet ;P

Hahah^^

Men ni får ha det bäst , PUSS på er alla söta :)


Jag bjuder på en bild på mig nu ! 

mobba inte.

   Modell: JAG

Fotograf: Snyggingen Sabina

Kamera: Min älskade NikonD3000

Av Anna-Johanna Nilsson - 12 mars 2011 08:08

Hejsan bloggen, idag vaknade jag 07.03 tror jag :P

klockan är just nu 08.10

Men jag tänker gå och sova igen nu så ni fårha det bra så bloggar jag sen igen !:) 


PUSS! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 12 mars 2011 07:59

 
Ingen bild

anonym

Lördag 12 mars 07:56

NÄR TÄNKER DU BLOGGA?
DET VAR LÄNGE SEN SIST..-.-


BLOGGA,BLOGGA,BLOGGA NUUUU !!!!!!!!!!!!!!!


IP: 78.69.241.52

---------------------------------------------------------------------------------

När jag loggade in i morse fick jag se denna kommentaren.

Länge sen sist?

Jag bloggade senast igår.

Dessutom har jag fått typ 20 såna här kommentarer, Jag har inte godkännt dom för att jag tycker att dom är helt onödiga, precis som visa frågor på frågestunden.. -.-

1. JAG BLOGGAR NÄR JAG HAR TID OCH VILL, DET ÄR MIN BLOGG INTE DIN SÅ PASSAR DET INTE, STICK.


När jag får såna här kommentarer så blir jag SUR, eller det är okej och skriva om jag inte bloggat på ett par dagar men jag bloggade senast igår liksom... ooorrrh , Nu ska jag kolla på tv, och kanske ge er ett inlägg..


Ha det bra.

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards