annajohannanilsson

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 20 mars 2011 14:50

Hejsan bloggen.

Nu har jag komigt hem från att vara ute och fotografera.. ;)

Ska strax träffa Julia och vi ska ha det bäst ! :)

Men nu ringer hon så ni får ha det bäst . PUSS ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 20 mars 2011 08:10

Hejsan bloggen.

Nu är jag äntligen hemma och utvilad.

Idag ska jag ut och fotografera och kanske lite annat.. det blir KANSKE lite hockey idag också, vem vet.

I alla fall så fotograferade jag över 300 bilder igår på dom små barnen. :)

Så det kommer lite bilder sen is hockey sen, om jag pallar för jag måste lägga in dom på deras hemsida också för det sa ledarna.. men jag vet inte hur man gör det så det får jag ta reda på.. :)


Jag lägger in LITE bilder nu bara för jag är ganska så trött och man blir väldigt trött av att lägga in bilder ;D


Men jag skriver mer sen, PUSS ! :)


   Laget, Killarna skämdes över sina mammor för när killarna spelade så skrek mammorna hejar ramsor.. en av dom var UTE PÅ DEN HALA ISEN SPELAR MAMMAS GULLEGRISAR, tif tif tif.

   '

Lukas på bilden, var och hejade på tif fast han spelar i malmö.. det kallar jag hjäntle man.

      Glödjen i pojkarna när det blir mål, den går inte att beskriva.

  

Utvisning på dig Erik ! ;)

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards