annajohannanilsson

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 19 mars 2011 11:18

Hejsan igen bloggen.

Nu har jag komigt på hur man lägger in bilder från mobilen så det tänkte jag göra till er eftersom att jag inte har någon dator så är dom inte redigerade och det är inte alls bra kvalitet för att det är mobil bilder.. :)

Hoppas att ni gillar dom ändå.

   Hihi, en bild innan vi körde och som ni ser på mitt knä så ramlade jag. 

Detta är klockan halv 7 imorse så som ni ser så sken solen då ! :)

   Klockan 9.00 imorse, pojkarna sura eftersom att  dom förlorade matchen med 5-1 mot malmö.. :(

   Min älskade bror i svart hjälm och hans kompis i röd.

   Detta är en bild på vad föräldrarna håller på med nu,

   Detta är en bild på vad pojkarna  håller på med nu,

   denna också.


Nu är det mat så skriver mer sen kanske och ni får kanske mer bilder sen också,


PUSS ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 19 mars 2011 10:24

Tänkte göra ett snabbt mobil inlägg.

Sitter just nu utomhus. det är jätte fint väder och solen skiner eller iaf i malmö. 

Pojkarna har spelat sin första match det gick inte så bra 5-1 ! :(

Men dom har många kvar att spela nu ska vi sätta oss och fika hörs sen puss. 


BILDER KOMMER SEN I MASSOR !:)

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards