annajohannanilsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 mars 2011 17:38

Hejsan svejsan.

Idag har jag bara kollat på filmer och slappat.


Just nu sitter jag och snakar med min bästavän Sabina.

Vi har snackat i snart en timme tror jag ;)


Nu vet jag inte vad jag ska skriva men ni får ha det bäst PUSS! :)

  

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 mars 2011 10:02

Hejsan bloggen, när jag loggade in i morse så såg jag att mina fina bästavän har gästbloggat på min blogg, Tusen tack Sabina för att du gör mina dagar underbara.

Jag tycker att alla som läser min blogg ska läsa inägget nedanför.

DET ÄGER !;))

----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är hemma från skolan idag, sjuk. :/

SÅÅÅ TRÅKIGT!!!!!

Hoppas att jag är frisk imorgon så jag kan gå till skolan.

Idag skulle jag träffa min underbara pojkvän, men det blir inte :(


Idag ska jag tillbringa min dag till att titta på filmer och göra lite spanska.


Jag har redan sett en film,

Beck - Levande Begravd.

Den var JÄTTE bra, jag ger den 5/5 stjärnor.

Den var lite läskig i mellan åt och om man är liten så tycker jag att man ska ha en vuxen med sig, men den ÄGDE!! :)


Nu har jag precis startat 

Beck - Pojken i glaskulan.

Än så länge är den bra men det har bara gått 9 minuter och 29 sekunder ;)

(EXAKT)


--------------------------------------------------------------------------------------------

Ni får ha det bäst så skriver jag mer sennare, PUSS! 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards