annajohannanilsson

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 mars 2011 20:49



Bjuder på bilden ' 



Hejsan bloggen. 

Just nu är det Earth hour men jag klarade inte mig från datorn så jag sitter vid den men allting annat är släckt. 




Men nu ska jag kanske stänga datorn också .. man måste väll kanske ? ;D

aja uppdaterar nog inte mer idag men imorgon gör jag, så ha´de puss ! 

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 mars 2011 15:19

Hejsan bloggen.



Idag så var jag ute med Erik i morse och vi passade på att ta ut kameran och fotograferade varandra och våran kanin, kommer bilder i slutet ! :)



Snart så kommer det gäster till oss. :) JIPPI ! 


kommer nog inte att uppdatera mer idag men vi får se.. :)



Imorgon så ska jag ut och fotografera med Sabina om det är fint väder :) hoppas på det ! 


Men ni får ha det bäst så kommer det bilder nu . PUSS ! 


     

Det var lite bilder, det går inte att ladda in fler just nu men kanske laddar in fler imorgon eller någon annan dag !:)        

Av Anna-Johanna Nilsson - 26 mars 2011 08:38

Godmorgon alla söta.


Idag så ska vi ha kalas för min bror för han fyller 10år på måndag! :)



När jag har duschat, fixat mig och städat till mig kanin och på mitt rum och sånt så ska jag träffa Sabina också ska vi ut och fotografera ! 

JIPPI !:)



Nu ska jag läsa bloggar och gå och duscha en lång och varm dusch , så ni får ha det bäst PUSS! 



Böjder på bilden sen igår på mig och min bästavän.

Bilden säger mer än tusen ord !

Bilden är tagen inne på södans toalett om ni vill veta , passade på när vi sprang ifån och gömde oss för Emilia ! :)


HAHAHA Ni vet jag och sabina kan vara lite barnsliga ! ;) 

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards