annajohannanilsson

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 16:30

så nära... men ändå så långt ifrån.. :(

I miss you babe.. :(   

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 16:26

Hejsan bloggen.

Nu har jag kommigt hem.. eller jag har varit hemma i typ 1 och en halv timme men skit samma.


Nu ska jag strax dralla ner och äta och sen sticker vi och hämtar Julia och åker på träning.

det ska bli kul ! :D


aja tillbacks till innan idag.. Skolan idag var sååå dryg.

Riktigt tråkigt  var det vi har bara 2 styckna roliga lektioner rästen vad tråååkiga.


Nu ska jag inte sitta här och underhålla er. Så ha det bäst puss.



ps: Blir nog INTE mer uppdatering idag så ni får stå ut tills imorgon .. tror jag...... !!!

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 16:24

  ...the whole world stops

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 16:21

 
Ingen bild

mathilda olsson

Måndag 4 april 15:30

vad heter er blogg?<3 




------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt att jag glömde skriva vad den heter..

Den heter http://bochbstokblogg.bloggplatsen.se/ jag tycker att alla ska gå in och kolla på den och kommentera.


Ha det bra.     


Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 08:07

Godmorgon alla som är tokiga och stige upp såhär tidigt...

Klockan är typ mitt i natten...

Nej men skolan börjar om 20 minuter så jag borde inte sitta här och skriva men det gör jag ändå.

Idag blir det dålig uppdatering.

först så sticker jag till skolan slutar 14.20 och sen sticker jag hem och sen till tandläkaren sen efter det så kommer det ett inlägg om jag hinner eftersom att jag ska träna sen med Julia :)



Men nu ska jag träffa Juliaa och sen har vi spanska (Y) 



Ha det bra. PUSS ! :)

Av Anna-Johanna Nilsson - 4 april 2011 08:05

Ingen bild

mathilda

Söndag 3 april 20:19

nawww så söt du är hur kom du på det?<3333


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Mathila.

Tack så mycket.

Den texten är egentligen en låt så den texten är det inte jag som kom på. :)


KRAM<3

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards