annajohannanilsson

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 18:30

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Och jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår



När som klockorna har stannat
Och tiden tycks stå still
Och man inte vågar säga
Det man längst i hjärtat vill
Då ska vi ta varandras händer
Då ska vi minnas denna dag
Och förstå vad som än händer
Är det alltid du och jag

För du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
All min längtan vill jag ge.

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 15:37

Hejsan hoppsan, sitter just nu brevid Julia och vi kom precis hem från stan.

Vi vet inte vad vi ska hitta på just nu men vi får se .



Ha det bra PUSS ! :)


Bjuder på bilden sen stan. :)  

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 15:37

Hejsan hoppsan, sitter just nu brevid Julia och vi kom precis hem från stan.

Vi vet inte vad vi ska hitta på just nu men vi får se .



Ha det bra PUSS ! :)


Bjuder på bilden sen stan. :)  

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 11:12

Idag har du varit min i 166 dagar.

Du är underbar och jag ÄLSKAR dig.

Jag säger inte det bara för att göra det utan för att jag mennar det.

I(L)U

4-ever !  

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 11:06

Hejsan bloggen.

Idag ska jag ut och fota med Julia.

Kommer antagligen bilder sen.. :)

Ni som brukar läsa min och Julias blogg,

så finns det bilder där sen när dagen är slut och kanske en och annan film, också.

Nu ska jag gå ut i solen och vänta på att Julia blir klar.



Ha det bäst. PUSS !

Dagens outfit..

SÅÅÅÅ TRÅKIG !


Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 09:38

Never say Never !   

Av Anna-Johanna Nilsson - 3 april 2011 09:29

Godmorgon alla söta.

Idag är det söndag som ni säkert vet ?! :D

Idag vet jag inte vad som händer, Jag har skickat ett sms till Julia om hon ville umgås men hon sover nog inu !


Annars så vet jag inte vad som händer, men jag tänker inte sita inne idag för att solen SKINNER fastän dom lovade regn :(


Nu ska jag lägga kameran på laddning så jag kan fotografera sen.


Ha det bäst, hörs mer sen PUSS ! ♥ 


    Guuuud denna bilden är gammmmmmaaalll ! :)


MINNE ! :')

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards