annajohannanilsson

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 24 januari 2011 16:03

Tänk vad tiden går snabbt. Idag har du varigt min i 107 dagar för att vara exakt. 

Jag älskar dig NU och kommer ALLTID att göra det!! :D PUSS!!

Av Anna-Johanna Nilsson - 24 januari 2011 15:11

Hejsan bloggen. 

Sitter här i köket nu!! det går inte att vara inne på mitt rum för där är 10000 grader varmt typ. 

Jag gör inte så mycket mer än att lyssna på musik precis som jag har gjort NÄSTAN hela dagen. Fast jag har även pluggat på NO. Vi ska ha NO-Prov vecka 5, så det är lika bra att börja plugga på det nu!!! 


Men ni för ha det bäst så hörs vi!! :D PUSS!!

  

Jag har bild brist!!!!!! :D 

Av Anna-Johanna Nilsson - 24 januari 2011 11:29

Har precis bakat muffins. 

Här kommer det en bild! :D

PUSS!!

  

Av Anna-Johanna Nilsson - 24 januari 2011 09:58

Hejsan bloggen. 

Nu sitter jag här och har precis duschat. 

Nu lyssnar jag på musik. 

Det var någon som hete Maja som hade komenterat att hon ville att jag skulle lägga in vilka låtar som jag brukade lyssna på!! :D

Det kan jag väll göra. 


Ha det BÄST!! 


Beatiful - Akon 

Mad - Ne-Yo

Strand Tylösand - Basshunter

A Drop In The Ocean - Ron Pope

Himlen luktar plast - Daniel Adams-Ray

Lever min dröm - Lorentz & någon annan ;)

FireFlies - Olw City

Goodbye My Lover - James Blunt

Jag hatar dig - Alexander Schöld 

Granade - Bruno Mars


Och många många fler men jag pallar inte skriva fler nu! ;) 


PUSS!! 

   Jag Älskar Dig Wiktor Davidsson (L)

Av Anna-Johanna Nilsson - 24 januari 2011 08:15

Godmorgon! 

Idag vaknade jag av att telefonen ringde. 

gissa om jag blev sur?! jag ska inte ens till skolan så jag fick damp.:)

Nu ska jag gå ner och äta lite frukost är hungrig som en varg eller vad man säger ! :)

Ha det bra PUSS! :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards