annajohannanilsson

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Anna-Johanna Nilsson - 22 januari 2011 19:40

God kväll!

Jag ville bara berätta att jag har precis ätit om ni ville veta det ? (aa' 

Och sen hade jag tänkt berätta att jag har äntligen bestämt mig för att klippa av mitt långa och tjocka hår till. KORTARE och tunnare! :D

Inte jätte kort men klippa bort en bra bit. är ganska så trött på mitt hår! ;) 

Ingenting är bra med det, eller jo en sak. Och det är att det ÄNTLIGEN börjar bli lång som jag har velat ha nu sen jag klippte det KORT förra gången, men nu har det tagit för lång tid.. så nu tänker jag klippa det KORTARE och TUNNARE!!!! 

då kan man : 

1.Enkelt platta det på morgonen.

2. Det torkar snabbare när man har duschat!

3. Man får inte det i hela facet när man t.ex cyklar eller går + att man klämmer inte det i jackan nu på vintern!! haha.. 


Nu har jag lurat dig till att läsa någonting helt ointresant men skit samma :) 



Ha det bra PUSS!! ♥

Av Anna-Johanna Nilsson - 22 januari 2011 16:35

Hejj ! :D

Sitter här nu på mitt rum och chattar med lite roliga människor ! :D


Idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och slappat, har även bakat choklad muffins :) Gott Gott! :D



Senare vet jag inte vad som händer men det är nog inget speciellt, kanske kolla på film och försöka att bli av med min förkylning, Jag borde städa på mitt rum.. men det tänker jag inte göra. Pallar inte det ! :P



Ha det bra skriver mer sen ! :D 

Puss!!♥ 


  

Av Anna-Johanna Nilsson - 22 januari 2011 16:14

Hejsan bloggen. 


som ni ser så har jag tagit bort alla mina gamla inlägg! :)

Jag tyckte att det var onödigt att ha inlägg som var 10000 år gamla. 



skriver mer sen för nu ska jag snacka med Emilia på skype. !:D


PUSS! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej välkommen till min blogg! Jag heter Anna-Johanna och är 13år. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Det bästa jag vet är att umgås med mina vänner och min underbara pojkvän. Jag brinner även för fotografering :)
Läs gärna vidare på

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Foto

BILDER

Bilder !

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards